渣打馬拉松高息活期存款詳細玩法 – 4大重點解構 資金隨時調動。靈活自由

渣打馬拉松高息活期存款係現時市面上主流高息存款計劃之一。雖然有陣時定期存款利率會比呢啲計劃高,但有陣時突然想調動資金做其他嘢,活期存款嘅彈性就好大!見到大家好多時對呢個計劃都有唔同嘅疑問,今日就詳細解構一下渣打馬拉松嘅玩法同計劃中嘅常見問題。
渣打馬拉松高息活期存款詳細玩法 4大重點解構

渣打馬拉松係現時市面上主流高息活期存款計劃之一。此並非投資產品,受存款保障計劃保障。雖然有陣時定期存款利率會比呢啲計劃高,但有陣時突然想調動資金做其他嘢,活期存款嘅彈性就好大!見到大家好多時對呢個計劃都有唔同嘅疑問,今日就詳細解構一下渣打馬拉松嘅玩法同計劃中嘅常見問題。

4月份馬拉松存款計劃唔擺足四個月當短線活期都非常啱用!

如果想睇市面上幾間主流高息活期存款計劃嘅比較,按此。想留意吓最新嘅定期存款利率,按此

渣打馬拉松高息活期存款 利率先低後高

講兩句基本嘢先,高息馬拉松存款每一期嘅計劃一般為四個月(有時會係五個月)。每個月嘅利率都會唔同,頭一兩個月嘅利率通常會比較低,第三個月同第四個月會相對高。每一期嘅計劃可以在第一個月任何時間開立戶口!所以喺第一個月月底開立就會最抵,因為縮短了低息嘅日子。輕輕提提:存港元又得,放美元都得。

可以以新資金同時開立多個馬拉松賬戶

首先開立渣打馬拉松一定要用新資金,而新資金就可以參考條款中嘅定義,如下:

新資金是指在開立指定戶口當日及前4個工作天由其他銀行存入合資格客戶於本行戶口之資金

雖然條款入邊講要有幾日冷靜期先可以再次存入,不過你可以試下同一日即出即入,會發現意外驚喜。任何新存入嘅資金都會當你係新資金,唔洗問客服點解,自己試左先。注意返,喺渣打每日用網上轉出資金,上限應該係120萬。做法:一般轉賬(已登記戶口可以去到100萬)+SC Pay (每日上限20萬) (當然仲可以用eDDA喺其他銀行發起提款)。

由於開立左馬拉松戶口之後,都唔可以再存入新嘅資金。每當有新資金,你只可以開立新一個馬拉松戶口。暫時數目上未見有上限,每次出糧後都可以入啲錢入去!當馬拉松完左之後相關戶口都會隨之結束。

馬拉松存款利息按日以複息計算

條款及細則入邊都有講到渣打馬拉松利息係點樣計算,計算方法如下:

港元指定戶口內之總存款結存,以每年365日或366日(閏年)為基準按日以複息計算。

咁即係點呀?即係每日都計息,每日嘅息會利疊利咁樣上。不過,利息只會在每月最後一個工作天入賬一次。大家可以用返渣打提供嘅馬拉松計算機,去簡單計返究竟我嘅資金擺全期可以獲得幾多利息。

每月計劃更新 吸引可隨時轉會 靈活自由

一般開立高息馬拉松會在當月月尾開立,咁樣就可以確保最高嘅存款利率!但開咗之後,見到下個月嘅利率仲吸引,可以點算?計啱數,即刻轉走,再入返錢做返新一個月嘅計劃。講明活期,提早取回/轉走資金就冇任何懲罰!唔會有額外懲罰之餘,都唔會影響你之前存放日子嘅利息,到月底一樣會派返俾你!計劃中講明佢嘅利息係每日計算。

不過注意返,如果當月開立有額外禮品送的話,嗰啲就真係要擺足全期先可以領獎。大家只要係SC Mobile App開立就得架啦!以下圖片擷取於渣打官方網頁,戶口開立詳細步驟可參考官方網頁

如果有興趣開戶,可以用推薦碼『HKR978-35755』先在下以官方網頁連結登記。然後自己正常開戶就得架啦。詳情跟官方網頁一致,記得睇左條款及細則先。用左記得同蛋黃講聲,因為有QUOTA,哈哈哈。大家有啲咩問題,都歡迎大家一齊交流吓,留言比我!

借定唔借?還得到先好借!

喜歡❤️我地既內容👨‍🏫又想支持我地🙌,可以立即點擊Buy me a coffee☕️。
你的支持是我們的動力💫✨。

想收到第一手資訊,立刻LIKE同FOLLOW 蛋黃視野FACEBOOK !!

本網盡量確保以上資料準確,若任何資料與你到訪的金融機構、服務供應商或特定產品網站有所出入,所有金融產品和服務均以金融機構的版本為準,使用該服務前請參閱相關金融機構網站的最更新版本之產品資訊及條款細則。如資料有誤,歡迎指正。

本文件中如有類似前瞻性陳述之內容,此等內容或陳述不得視為對任何將來表現之保證,且應注意實際情況或發展可能與該等陳述有重大落差。

*** Last Updated on 02/04/2024 by 蛋黃視野 ***

18 Comments

  1. 想問我可唔可以等第三個月高息嗰陣再入多啲錢?定舊錢只計我第一個月入嘅錢?

    • 不可以第三個月先入。渣打只可以係開立個一刻入錢,其他時間都唔可以再入。新入嘅錢要再開一個新馬拉松。

  2. 如何取消活期/提前取回?
    係咪我自己轉走晒所有資金就當係取消?
    謝謝

  3. 1. 請問馬拉松的利息 都有得收息嗎?
    2. 請問當一個戶口內的總值因曾提款而少於1萬, 息率依然會跟計劃中的利息計算嗎?

    • 1. 按日以複息計算,即係每日嘅利息已經息疊息計左比你了
      2. 唔肯定XD $10000只是開戶結存,按道理照計。準確答要問返CS了,謝謝

  4. 假如自己無記錄全期是幾多個月,最後一期利息又收到後,該活期戶口會自動把本金及利息一起轉回到自己最初支賬戶口裡?

  5. 請問開立左馬拉松戶口之後,期間可唔可以拎走部分資金,餘下資金繼續係戶口到計息直到到期? 唔該!

  6. 見到小編有提到
    “雖然條款入邊講要有幾日冷靜期先可以再次存入,不過你可以試下同一日即出即入,會發現意外驚喜”

    換句話說, 今期馬拉從2月29日完, 我29日 轉出再即刻轉入 都會計新資金? thx

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *